این روزها تبلیغات زیادی رو میبینید در باب عنوان این مطلب و بیشتر این تبلیغات باز هم دروغی بیش نیستند برای جیب سود جویان در این پست میخوام تنها را هک افزایش لایک instagram رو واستون بزارم همراه ما باشید ( 100 % تضمینی ) 

در بین همه نرم افزار ها فقط Mobology Liker قابلیت هک را دارد .

آموزش هک افزایش لایک ها به صورت نامحدود در یک دقیقه :

1 – نرم افزار Mobology Liker را نصب و اجرا کنید .

2 – نرم افزار Game Killer را که در آخر پست گذاشتیم رو نصب و اجرا کنید .

3 – در نرم افزار Game Killer در گوشه ی بالا روی کلید مثلث شکل را بزنید تا نرم افزار به صورت بکگراند پردازش شود .

4 – حالا وارد نرم افزار Mobology Liker شده و اون دکمه مثلث شکل را که Game Killer را نشان می دهد بزنید .

5 – در صفحه ی باز شده که در تصویر زیر نیز می بینید تعداد سکه ها که در بالا سمت راست نشان داده شده را وارد کنید . مثلا در اینجا ما 103 سکه داریم که در نرم افزار Game Killer وارد می کنیم و دکمه سرچ را می زنیم ؛ تعدادی گزینه نشان می دهد که ما باید Game Killer را باز مینیمایز کرده و وارد Mobology Liker شویم و با لایک کردن دیگران تعداد سکه ها را تغییر دهیم . مثلا مال ما 116 تا شد حالا باز Game Killer را باز می کینم و تعداد 116 را زده و سرچ را بزنید . این روند را تا جایی ادامه دهید که فقط یک گزینه باقی بماند مانند تصویر زیر


6 – حالا اون یک گزینه را انتخاب کنید و در صفحه ی باز شده تعداد سکه ها را می بینید اون عدد رو با هر اندازه کی می خواهید عوض کنید ولی توصیه می کنم زیاده روی نکنید چون نرم افزار اکانتتون رو بلاک می کند .

7 – حالا اوکی رو بزنید و وارد برنامه Mobology Liker می شوید یک بار یکی را لایک کنید ، همونطور که میبینید تعداد سکه های تون به مقدار تغییر داده شده زیاد می شود .

تمام به همین راحتی دانلود نرم افزار زیر همین پست.

دانلودGame Killer

موفق و پیروز باشید 🌹

🌟 کپی بدون ذکر منبع حرام است ✨

 ◀️ Www.NewsAndroid.Blog.IR ➡️

 🎯 بروز ترین مرجع نرم افزاری 🎮