با سلام درود فراوان خدمت شما دوستان عزیز و علاقه مندان به پیام رسان تلگرام , همان طور که میدانید در تلگرام گزینه ای به نام ریپورت وجود دارد که خیلی از کاربران تلگرام به دلایل مختلف از ان برخوراد هستند . وقتی سرور تلگرام کسی را ریپورت کند شخص دیگر نمی تواند به pv خصوصی فرد دیگری پیامی ارسال کند که البته شرایط های مختلف دارد مانند ذخیره کردن شماره و ... که همه ی ما با ان اشنا هستیم . برای همین امروز تصمیم گرفتم اموزش ساخت ربات پیام رسان را به شما عزیزان و علاقه مندان اموزش دهم 

 
لحظه شماری ها تمام شد 🎉

🎈 ربات پیام رسان خودتون رو میخواید ؟

🎌 میخوایید ربات پیام رسان خودتون رو داشته باشین بدون تبلیغ؟

🚩 به رفیق هاتون بگین خودتون برنامه نویسید 😜

⚙ کل تنظیمات ربات رو خودتون ست کنید و استفاده کنید 😎

🤐 سرور نداشته باشید ربات ران کنید بدون آفلاینی 

🔰سورس هم اکنون با آموزش اوپن شد :)

⚠️ سورس PvResan بیس ماست 

💢 شاخ شوید و لذت ببرید 😂❤️



آموزش کامل ساخت ربات پیام رسان 👇


با سلام درود فراوان خدمت شما دوستان عزیز و علاقه مندان به پیام رسان تلگرام , همان طور که میدانید در تلگرام گزینه ای به نام ریپورت وجود دارد که خیلی از کاربران تلگرام به دلایل مختلف از ان برخوراد هستند . وقتی سرور تلگرام کسی را ریپورت کند شخص دیگر نمی تواند به pv خصوصی فرد دیگری پیامی ارسال کند که البته شرایط های مختلف دارد مانند ذخیره کردن شماره و ... که همه ی ما با ان اشنا هستیم . برای همین امروز تصمیم گرفتم اموزش ساخت ربات پیام رسان را به شما عزیزان و علاقه مندان اموزش دهم . 


برای مثال شما ادمین یک کانال هستید , خب خیلی از کاربران به علت ریپورت بودن نمیتوانند برای شما پیام ارسال کنند 

یا مثلا شما نمیخواهید کسی به id اصلی شما دسترسی داشته باشد ولی با افراد به صورت غیره مستقیم ارتباط بر قرار کنید و خیلی قابلیت های ویژه دیگری که این ربات دارد . 

امروز به شما اموزش نصب راهندازی این ربات را به صورت رایگان میدهم . 

این اموزش در کانال های تلگرامی به قیمیت های خیلی بالا به فروش میرسد . اما بریم سراغ اموزش ساخت ربات پیام رسان : 

نکته : این اموزش به صورت کاملا جامع کامل و ساده توضیح داده می شود . 


ابتدا وارد سایت https://github.com شوید و برای خودت یک اکانت ایجاد کنید , بعد از درست کردن اکانت وارد ایمیل خود شوید و ایمیل خود را در سایت گیت هاب تایید کنید . بعد از تایید ایمیل میتوانید از گزینه  Start a project مانند تصویر زیر استفاده کنید  : 




یا هم چنین میتوانید از گزنیه New repository مانند تصویر زیر : 

و همان طور از این لینک برای ایجاد پروژه جدید استفاده کنید . بعد از وارد شدن به صفحه Create a new repository در قسمت Repository name اسم دلخواه خود را وارد کنید (هر اسمی میتواند باشد) , بقیه تنظیمات روی حالت پیش فرض بماند و در اخر صفحه گزینه سبز رنگ Create Repository را مانند تصویر زیر انتخاب کنید . 


و وارد صفحه بعدی شوید , در این صفحه چیزی را تغییر ندهید فقط گزینه Import code را انتخاب کنید مانند تصویر زیر : 



بعد از وارد شدن به قسمت Import your project to GitHub فقط کافی است ادرس 

https://github.com/PvResan/pvresan.git

به صورت کامل و دقیق در قسمت Your old repository’s clone URL وارد کنید مانند تصویر زیر : 



و گزینه Begin import را انتخاب کنید . دوستان دقت داشته باشید در قسمت Your old repository’s clone URL باید دقیقا ادرس https://github.com/PvResan/PvResan.git وارد شود . بعد از انتخاب به صفحه Preparing your new repository وارد می شوید کمی صبرکنید تا به صورت کلی سورس به اکانت شما منقل شود بین 30 ثانیه تا 2 دقیقه بعد از جا به جایی صفحه به این صورت در می اید : 

روی لینک نمایش داده شده کلیک کنید تا به صفحه ای مانند عکس زیر منتقل شوید و روی Luncher.php کلیک کنید برای ادیت اطلاعات : 



حالا باید در  فایل Luncher.php دو تغییر ایجاد کنید روی دگمه ویرایش کلیک کنید و در قسمت اول به جای **TOKEN** توکن ربات خود را که از @BotFather گرفته اید را وارد کنید . 



بعد از وارد کردن توکن جدید به لاین (خط) 118 بروید و id عددی خود را وارد کنید 

نکته : اگر id عددی خود را نمیدانید به @userinfobo پیام بدین بهتون میده . بعد از دریافت ای دی با کلمه **ADMIN** عوض کنید مانند عکس زیر : 


بعد از انجام تغییرات گزینه Commit changes سبز رنگ اخر صفحه را تایید کنید تا انجام شود . 

حالا باید به سایت https://www.openshift.com وارد شوید و یک اکانت ایجاد و تایید کنید  . . . و طبق عکس های زیر یک application بسازید.

 




تا به صفحه زیر وارد شوید توجه داشته باشید اطلاعاتی که وارد میکنید خیلی مهم است و در صورت یک خطا کوچیک باعث عدم جواب دادن ربات پیام رسان میشود پس ا دقت انجام دهید  . 


در قسمت Public URL اسم دلخواه خود را انتخاب کنید اگر فیلد دوم ازاد بود باز هم هرچیزی به دلخواه خواستید انتخاب کنید (در قسمت Public URL )

اما به سراغ Source Code میرویم اینجا شما باید ادرس Git خود را وارد کنید برای این کار از ادرس زیر استفاده کنید 

https://github.com/username/name.git

قسمت اول سایت https://github.com وارد کنید در قسمت دوم نام کاربری که در سایت گیت هاب ساختید و در قسمت سوم اسم پروژه به اضافه .git 

یا میتوانید دوباره به صفحه گیت هاب خود برگردین , پروژه را انتخاب کنید و روی گزینه سبز رنگ بالای صفحه Clone or Download بزنید تا به شما ادرس پروژه داده شود 

باز هم تاکید میکنم ادرس پروژه را در قسمت Source Code دقیق وارد کنید . 

بقیه تنظیمات روی حالت پیش فرض بماند و گزینه Create Application در پایین صفحه کلیک کنید و صبرکنید تا نرم افزار درست شود . 

خب حالا به مرحله اخر یعنی ست کردن وب هوک میرسیم برای این کار ادرس لانچ خود را پیدا کیند به لینک زیر بروید و مانند عکس عمل کنید 

لینک



بعد از وارد شدن به صفحه جدید در بالای منو ادرس نرم افزار شما نوشته شده است برای مثال test-masseige.rhcloud.com خب برای ست کردن وب هوک 


https://api.telegram.org/botTOKEN/setwebhook?url=https://harchi-harchi.rhcloud.com/Luncher.php


در قسمت TOKEN توکن ربات را وارد کنید و در قسمت https://harchi-harchi.rhcloud.com/Luncher.php ادرس نرم افزار خود به اضافه /Luncher.php وارد کنید و در مرورگر اجرا کنید تا پیام 

{"ok":true,"result":true,"description":"Webhook was set"}

برای شما نمایش داده شود حالا به PV ربات بروید و استارت را بزنید . 

  

دوستان چون اموزش جامع بود و از بیس همه موراد را توضیح دادم کمی طولانی شد وگرنه در کم تر از یک دقیقه میتوانید همه این کار هارو انجام دهید و برای خود ربات بسازید . 

امید وارم لذت کافی را از اموزش برده باشید. 

 

موفق و پیروز باشید 🌹


🌟 کپی بدون ذکر منبع حرام است ✨

 ◀️ Www.NewsAndroid.Blog.IR ➡️

 🎯 بروز ترین مرجع نرم افزاری 🎮


✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨✨